Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Drukuj
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 mar 2014, o 00:40 
Zakorzeniony

Dołączył(a): 15 paź 2013, o 23:29
Posty: 19
Podziękowań: 1
Witam :) Proszę o pomoc w interpretacji :) Jestem początkująca, karty stawiałam dla znajomej ( wie, że rozkład tutaj umieściłam)

ONA: ON:
W myślach XVIII Księżyc 7 Kielichów
W sercu 5 monet 8 kielichów
nastawienie: Rycerz pucharów Królowa Buław
Między nimi: 10 buław

Ja widzę między nimi jakiś problem z porozumieniem i komunikacją...Zmęczenie całą sytuacją( 10 buław). Pan siedzi w głowie Pani, jest w jej marzeniach..(XVIII Księżyc).To samo widzę w głowie Pana jakieś marzenia, wyobrażenia ich związku, takie nierealne...(7 kielichów)U Pani w sercu jakieś przygnębienie, niedostatek uczuć(5 monet). U Pana widzę, że chce o Pani zapomnieć, ale te uczucia wciąż jeszcze są...(8 kielichow)Największy problem mam z nastawieniem. Nie wiem jak interpretować tutaj Rycerza Kielichów. U Pana widać,że Pani jest dla niego bardzo atrakcyjna fizycznie :)(Królowa Buław) Może ktoś ma jakieś uwagi do interpretacji? :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 18:59 
Zakorzeniony

Dołączył(a): 15 paź 2013, o 23:29
Posty: 19
Podziękowań: 1
Naprawdę nie ma nikogo kto mi pomoże? :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 19:19 
Oświecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2012, o 16:16
Posty: 1132
Podziękowań: 363
wszystko w pozycji prostej jest? I która karta do kogo jest podporządkowana?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 19:27 
Zakorzeniony

Dołączył(a): 15 paź 2013, o 23:29
Posty: 19
Podziękowań: 1
Wszystko w pozycji prostej.
W myślach: Ona-XVIII Księżyc, On- 7 kielichów
W sercu: Ona: 5 monet, On - 8 kielichów
Nastawienie: Ona- Rycerz kielichów, On- Królowa Buław
Między nimi: 10 buław

Mam nadzieję, że teraz jest ok :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 19:43 
Oświecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2012, o 16:16
Posty: 1132
Podziękowań: 363